کشف بیش از ۶۶ تن گاز مایع قاچاق در دشتیاری

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 10:36
دشتیاری - فرمانده انتظامی ویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان کشف بیش از ۶۶ تن گاز مایع قاچاق از سه تانکر کشنده در دشتیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی جوکار صبح جمعه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس شهرستان دشتیاری در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه تانکر کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این خودروها مقدار ۶۶ تن سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی از نوع گاز مایع به ارزش تقریبی بیش از ۶ میلیارد ریال کشف که در این رابطه سه دستگاه تانکر کشنده توقیف، سه نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.