بازدید معاون وزیر نیرو از طرحهای توسعه نیروگاه ری

صدا و سیما جمعه 28 فروردین 1405 - 09:57
معاون وزیر نیرو در بازدید از طرحهای توسعه نیروگاه ری بر تسریع راه‌اندازی واحد‌های جدید تاکید کرد.

بازدید معاون وزیر نیرو از طرحهای توسعه نیروگاه ری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مصطفی رجبی مشهدی معاون برق و انرژی وزارت نیرو در ادامه برنامه‌های نظارتی این وزارت خانه به‌همراه جمعی از مدیران ارشد حوزه تولید برق از طرح های توسعه‌ای نیروگاه ری، شامل واحد‌های مقیاس متوسط MGT‑۴۰، نیروگاه سیکل ترکیبی راندمان بالا و پست بلافصل GIS بازدید کردند.

‌در این بازدید، گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، چالش‌های فنی و برنامه زمان‌بندی طرح ها ارائه شد و مدیران طرح اعلام کردند مراحل تکمیل واحد‌ها در حال پیشرفت است و با رفع برخی گلوگاه‌ها امکان راه‌اندازی آنها در زمان مقرر وجود دارد.

‌رجبی مشهدی در این برنامه با قدردانی از تلاش کارکنان و پیمانکاران، بر ضرورت رفع سریع موانع اجرایی، تأمین تجهیزات کلیدی و هماهنگی بیشتر میان بخش‌های مرتبط تأکید کرد.

‌بر اساس تصمیمات نهایی، روند راه‌اندازی واحد‌های جدید با تمرکز بر مدیریت زمان‌بندی، تکمیل تجهیزات و رفع گلوگاه‌های فنی با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد تا این واحد‌ها هرچه سریع‌تر به مدار تولید برق کشور وارد شوند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.