استقلال قهرمان لیگ برتر زنان شد

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 09:35
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای دیدار دو تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی و استقلال تهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار دو تیم در هفته نوزدهم لیگ برتر زنان که تا دقیقه ۳۹، ۳ بر۳ بود به دلیل اعتراض و ترک زمین تیم هیئت فوتبال نیمه تمام ماند براین اساس رای این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال تهران اعلام شد.

در ادامه این رای تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی به پرداخت جریمه نقدی معادل ۳۰۰ میلیون ریال محکوم شد. این حکم قابل تجدیدنظر اعلام شده است.

همچنین فرشته داداشی تدارکات تیم استقلال تهران نیز بر اساس ماده ۵۵ (بد رفتاری در قبال مقام مسئول مسابقه) به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم و جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.

با این رای و کسب ۳ امتیاز تیم استقلال تهران با توجه به ۵۲ امتیاز و فاصله ۹ امتیازی در صدر جدول با تیم‌های دوم و سوم و برتری در دیدارهای رو در رو و تفاضل گل بالا قهرمان لیگ برتر زنان شد.

گفتنی است با توجه به اینکه تیمی به لیگ پایین تر سقوط نخواهد کرد احتمال دارد ۳ هفته باقی مانده لیگ برتر زنان برگزار نشود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.