جنگ نمی‌شد به پرسپولیسی‌ها ثابت می‌کردیم کت تن کیست/ مسئولان فدراسیون زورشان می‌آید قهرمانی استقلال را اعلام کنند

خبرورزشی پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 19:01
ظاهرا هرچه بحث ناتمام ماندن یا برگزاری لیگ برتر بیشتر ادامه پیدا می‌کند کری‌خوانی‌های پیشکسوتان دو باشگاه برای هم بیشتر می‌شود.  

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال در گفتگویی که با خبرورزشی انجام داد، درباره وضعیت لیگ ناتمام برتر فوتبال اظهار داشت: چون تیم محبوب آقایان سال گذشته در آسیا نبود و امسال هم هیچ شرایطی برای آسیایی کردنش وجود ندارد می‌خواهند به طریقی کاری بکنند که پرسپولیس سرش بی‌کلاه نماند اما چون این تیم همیشه فقط با حمایت این و آن توانسته نتیجه بگیرد الان هم منتظرند روشی پیدا کنند که پرسپولیسی‌ها این وسط کمتر غصه بخورند. اما همه می‌دانیم که هیچ راهی برای این کار وجود ندارد چون نتایج ضعیف پرسپولیس چهره واقعی این تیم در لیگ امسال را نشان داد. ای کاش جنگ نمی‌شد تا فرصت بود و ادامه لیگ برگزار می‌شد تا در بازی دربی برگشت نشان می‌دادیم کت تن کیست.  

وی افزود: آن‌هایی که حاضر نیستند اسم قهرمان را کنار استقلال قرار بدهند و طاقت بیان این جمله را ندارند لااقل به خاطر تیم ملی هرچه زودتر تکلیف مسابقات را روشن کنند چون بیشتر از این ادامه دادن این بازی فقط باعث بیشتر رو شدن دست خودشان می‌شود. شنیدم که گفته می‌شد قرار نیست تیمی را به عنوان قهرمان اعلام کنند چون مسابقات تمام نشده و فقط می‌خواهند نماینده‌های ایران را معرفی کنند، بله ما می‌دانیم که قهرمانی استقلال مثل یک خار در چشم دشمنانش است. مطمئن باشید تیمی که در اوج نتیجه‌گیری بود اگر رقابت‌ها ادامه پیدا می‌کرد باز هم قهرمان می‌شد.

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید 

بیشتر بخوانید: دست بی‌رحم مافیای تبلیغات روی میز فدراسیون/ به خاطر پول فوتبالیست‌ها را آزار ندهید

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.