نگاهی به مجموع تلویزیونی «سرو، سپید، سرخ»

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 16:17
مجموعه تلویزیونی «سرو، سپید، سرخ»، هر روز ساعت ۲۲، از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  محمدرضا شفاه، یکی از تهیه کنندگان مجموعه تلویزیونی «سرو، سپید، سرخ»، با حضور در استودیو شبکه خبر، درباره شکل گیری این مجموعه تلویزیونی گفت: از همان آغازین جنگ رمضان به دنبال این بودیم که کاری برای این جنگ انجام بدهیم و در جلسه ای که با مدیران فیلم و سریال سازمان اووج تشکیل شد به این نتیجه رسیدیم که یک مجموعه داستانی با کارگردان متفاوت تولید کنیم.

وی افزود: از بیستم اسفند پیش تولید کار شروع شد، این مجموعه علاوه بر تهران در شهرهایی مانند قائمشهر، مشهد، خرم آباد و شهرهای آذری زبان تولید شده است.

وی درباره

انتخاب ۱۴ کارگردان این مجموعه گفت: برای تولید این مجموعه تلویزیونی ترکیبی از کارگردان های خوب سینمایی کوتاه و بعضی از کارگردان های سینمایی بلند کشورمان استفاده شده است.

محمدرضا شفاه، درباره فصل دوم این مجموعه گفت: تلاش می کنیم فصل دوم هم با همین دیدگاه به سرانجام برسانیم. این مجموعه که در ۲۸ یا ۳۰، قسمت ساخته خواهد شد می تواند تبدیل شود به یک سند ماندگار از روزگاری که کشور در شرایط جنگی بود. کارهای مقدماتی فصل دوم شروع شده با ۱۵ کارگردان، و تلاش می کنیم با کارگردانهای متفاوت از فصل اول، فصل دوم را تولید کنیم .

وی افزود: هدفمان از تولید این مجموعه این بود که اگر درباره جنگ و فتحی که اتفاق افتاد، اگر دباره صدمه ای که به کشورمان وارد شد صحبت می کنیم و مردمی که پای کار بودند حرف می زنیم، این ها کی بودند و تلاشمان این است که داستان زندگی واقعی آدم ها را زیر سایه جنگ روایت کنیم.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.