حریق در مجاورت مخازن گاز مایع سمنان؛ آتش‌نشانان از فاجعه جلوگیری کردند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 14:32
سمنان- رئیس آتش‌نشانی سمنان از وقوع حریق در مرکز شارژ گاز ال‌پی‌جی خیابان فدک این شهر خبر داد و گفت: با وجود ریسک بالای حادثه به دلیل حضور مخازن گاز مایع، خوشبختانه خطری متوجه مخازن نشد.

علی صباغی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع حریق ظهر پنجشنبه در مجموعه مرکز شارژ ال پی جی خیابان فدک سمنان خبر داد و اظهار کرد: در پی این حادثه سه خودرو عملیاتی از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل وجود مخازن گاز مایع حادثه با ریسک بسیاری همراه بود، ادامه داد: خوشبختانه خطری متوجه این مخازن نشد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با اشاره به اینکه حادثه از بخش اداری و اتاقک استراحت ناشی شده بود، اضافه کرد: کارکنان مجموعه با خاموش کننده‌های دستی از سرایت آتش جلوگیری کردند.

صباغی از اجرای عملیات ایمن سازی، بررسی محیط و لکه‌گیری توسط پنج آتش نشان مستقر در محل خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه حادثه بدون مصدوم ارزیابی شده است.

وی افزود: در این حادثه یکی از اتاقک‌ها با سوختگی کامل همراه بود و اتاقک دیگر دچار دودزدگی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.