به گزارش خبرگزاری مهر،حجت الاسلام جعفر رستاخیزامام جمعه هرمز با بیان اینکه پس از ۴۷ سال تحریم، امروز به اذن خداوند متعال و به برکت ولایت فقیه، ملت ایران قدرتمند شده است، افزود: امروز چهل و هفت روز است که بدلیل تجاوز رژیم ترویستی آمریکا تنگه هرمز بسته شده است.
وی افزود: اکنون کشورهای زیادی در بزرگترین وضعیت قرمز قرار گرفته اند.
امام جمعه هرمز در ادامه خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هشدار داد: اگر ترامپ قمارباز به این بازی ادامه بدهد یقین داشته باشد که در این خلیج فارس همان طوری که فرعون در رود نیل غرق شد، او هم غرق و نابود خواهد شد.












