قدردان زحمات کادر سلامت در جنگ باشیم

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 12:11
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، توجه به تلاش‌ها و جانفشانی‌های کادر سلامت در دوران جنگ رمضان را خواستار شد.

قدردان زحمات کادر سلامت در جنگ باشیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدمحمد جمالیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به نقش کادر بهداشتی و درمانی در ایام جنگ رمضان، گفت: پزشکان، پرستاران و سایر نیرو‌های حوزه سلامت، در شرایطی سخت و حتی زیر بمباران و موشک‌باران، از خدمت‌رسانی به مردم دست نکشیدند و بار دیگر صحنه‌ای پرافتخار در تاریخ کشور رقم زدند.

وی افزود: کادر درمان بار‌ها نشان داده‌اند که در تمامی بحران‌ها، در کنار مردم حضور دارند و بدون توجه به برخی بی‌مهری‌ها، وظیفه خود را با تعهد و مسئولیت‌پذیری انجام می‌دهند.

جمالیان ادامه داد: در این ایام، ظرفیت‌های مختلفی از جمله بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها، آمبولانس‌ها، آمبولانس‌های دریایی و اتوبوس‌آمبولانس‌ها به‌کار گرفته شد و خدمات گسترده‌ای به مجروحان و مردم ارائه شد که نشان‌دهنده آمادگی و ایثار این مجموعه است.

وی یادآور شد: امیدواریم شرایط کشور به‌گونه‌ای پیش برود که بتوانیم قدردان زحمات این قشر فداکار باشیم و با بهبود وضعیت‌ها، پاسخگوی تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.