احیای واحدهای راکد شهرک‌های صنعتی ساری

خبرآنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 11:40
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران بر تسریع در تعیین تکلیف واحدهای تملیکی بانک‌ها و بررسی وضعیت واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی ساری تأکید کرد. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، جلسه رصد و پایش وضعیت شهرک‌های صنعتی ساری ۱ و ۲ در سال ۱۴۰۵ با حضور تولایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران و دکتر اسکندرنیا فرماندار مرکز استان در محل دفتر معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.

تولایی در این نشست با اشاره به اهمیت فعال‌سازی ظرفیت‌های تولیدی در استان اظهار کرد: تعیین تکلیف واحدهای تملیکی بانک‌ها باید با سرعت بیشتری دنبال شود تا این واحدها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به چرخه تولید بازگردند.

وی افزود: همچنین وضعیت واحدهای راکد مستقر در شهرک‌های صنعتی شهرستان ساری باید در کمیته‌های احیا و پایش استان به صورت دقیق بررسی و برای فعال‌سازی مجدد آنها تصمیم‌گیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران تأکید کرد: فعال‌سازی واحدهای تولیدی و استفاده از ظرفیت شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های مهم استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال است و دستگاه‌های مرتبط باید در این زمینه همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.