ثبت بیش از ۲ هزار ولادت در هرمزگان از آغاز جنگ رمضان تاکنون

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 11:30
بندرعباس - مدیرکل ثبت احوال هرمزگان از ثبت ۲ هزار و ۵۳ واقعه ولادت در این استان، همزمان با بازه زمانی آغاز جنگ تحمیلی تا نیمه فروردین ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم هویدا با اشاره به داده‌های مرکز رصد جمعیت استان، اظهار کرد: از تاریخ ۹ اسفندماه ۱۴۰۴ (آغاز جنگ تحمیلی) تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری، تعداد ۲۰۵۳ نوزاد در سراسر استان چشم به جهان گشوده‌اند.

‌وی با تفکیک جنسیتی این آمار افزود: از مجموع ولادت‌های ثبت شده، ۱۰۶۵ واقعه مربوط به نوزادان پسر و ۹۸۸ واقعه مربوط به نوزادان دختر بوده است.

‌به گفته هویدا، بررسی آماری نشان می‌دهد شهرستان بندرعباس با ۳۵.۵ درصد، میناب با ۱۷.۳ درصد و قشم با ۹.۲ درصد، بیشترین سهم را در ثبت موالید جدید استان طی این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.