ضرورت رعایت الگوی مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری

خبرآنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 10:51
مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری گفت: رعایت الگوی مصرف گاز از سوی مشترکان، نقش کلیدی در پایداری شبکه و تداوم خدمات‌رسانی در سراسر استان دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جهانبخش سلیمیان با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف انرژی اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف در برخی ایام سال، رعایت اصول صرفه‌جویی و استفاده بهینه از گاز طبیعی، از بروز افت فشار و اختلال در شبکه جلوگیری می‌کند.

وی افزود: مصرف بهینه گاز، علاوه بر کمک به تأمین پایدار این انرژی برای همه مشترکان، زمینه‌ساز استمرار فعالیت‌های تولیدی و صنعتی و در نهایت توسعه اقتصادی استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر نقش مردم در این زمینه تصریح کرد: همراهی شهروندان در رعایت الگوی مصرف، تضمین‌کننده عبور ایمن از دوره‌های اوج مصرف و حفظ پایداری شبکه گاز است.

سلیمیان در پایان از مشترکان خواست با رعایت نکات ساده‌ای همچون تنظیم دمای رفاه، استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و جلوگیری از هدررفت انرژی، صنعت گاز را در ارائه خدمات پایدار یاری کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.