کار ما در تاریخ بی‌سابقه بود؛ کاش گل هم می‌زدیم

خبرورزشی پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 10:23
بعد از صعود آرسنال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میکل آرتتا تلاش بازیکنانش را ستود اما از گل نزدن تیمش انتقاد کرد.

در چارچوب دیدارهای برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال در ورزشگاه امارات مقابل اسپورتینگ لیسبون به تساوی بدون گل رسید، اما با توجه به پیروزی یک گله تیم میکل آرتتا در بازی رفت، این تیم حریف اتلتیکومادرید در مرحله نیمه‌نهایی شد.

آرتتا بعد از بازی در نشست خبری حاضر شد و گفت: «پیام من قدردانی محض است. ما کاری را انجام دادیم که در تاریخ این باشگاه هرگز انجام نشده بود. این کار را در حالی انجام دادیم که چند بازیکن را در اختیار نداشتیم. باید از هواداران قدردانی کرد. دو شب جادویی در پیش خواهیم داشت، یکی در مادرید و یکی اینجا.»

او افزود: «فکر می‌کنم موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما موفق به گلزنی نشدیم. برای انجام کارهایی که در این تقابل لازم است، برای صعود و قهرمانی، همین موارد هستند که این لحظات را تعریف می‌کنند. ترجیح می‌دهم گل بزنیم. این هم چیزی است که باید از آن درس بگیریم و پیشرفت کنیم.»

ببینید: خلاصه بازی آرسنال ۰ - اسپورتینگ ۰/ صعود بی دردسر

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.