توسعه یک‌کیلومتری شبکه آب صالحیه در فروردین ۱۴۰۵

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 07:26
بهارستان- مدیر آبفای شهر صالحیه، از اجرا و اتمام عملیات عمرانی و خطوط آبرسانی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفرصادق عبدالعلی،صبح پنجشنبه، در جمع خبرنگاران، از اجرا و اتمام عملیات عمرانی و خطوط آبرسانی در این شهر خبر داد و گفت: این پروژه مطابق برنامه زمانی تعیین‌شده و همزمان با روزهای جنگ تحمیلی به سرانجام رسید.

وی افزود: طی فروردین‌ماه سال جاری، بالغ بر یک هزار متر لوله‌گذاری و توسعه شبکه در شهر صالحیه انجام شد و این عملیات به اتمام رسیده و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر آبفای صالحیه در پایان تأکید کرد: تمامی اقدامات صورت‌گرفته در راستای بهبود پایدار شبکه آبرسانی و افزایش رضایت شهروندان اجرایی شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.