بایرن در مونیخ، رئال را به چهارمیخ کشید!/ جنجال در باواریا؛ حذف پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان

خبرورزشی پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 00:31
بایرن مونیخ با شکست ۴-۳ رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، حریف پاری‌سن‌ژرمن در نیمه‌نهایی شد.

در یکی از مهم‌ترین نبردهای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا مقابل رئال مادرید با نتیجه ۴-۳ پیروز شد تا در مجموع با برتری ۶-۴ راهی نیمه‌نهایی شود.

این بازی جذاب و تماشایی از همان دقیقه یک گل داشت؛ وقتی که مانوئل نویر اشتباه کرد و پاس او را آردا گولر به قعر دروازه فرستاد. با این حال دقیقه ۶ آندری لونین هم جایگیری اشتباهی داشت تا الکساندر پاولوویچ کار را به تساوی بکشاند. بار دیگر با ضربه ایستگاهی زیبا، آردا گولر در دقیقه ۲۹ رئال را به گل رساند تا مجموع دو بازی مساوی شود. بایرن که موقعیت‌های بهتری داشت و سوار بر بازی بود، در دقیقه ۳۸ توسط هری کین به گل دیگری رسید. اما دقیقه ۴۲ کیلیان امباپه موفق شد کهکشانی‌ها را به گل سوم و برتری در این دیدار برساند که این پانزدهمین گل او در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هم بود.

نیمه دوم این نبرد فیزیکی‌تر دنبال شد و هردو تیم فرصت‌های خوبی داشتند، اما مهم‌ترین اتفاقات در دقایق پایانی رخ داد؛ پس از اخراج ادواردو کاماوینگا در دقیقه ۸۶، لوئیس دیاس با شوتی تماشایی در دقیقه ۸۹ بایرن را به گلی که می‌خواست رساند. تیرخلاص را هم دقیقه ۵+۹۰ مایکل اولیسه زد تا مونیخی‌ها پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان را از دور رقابت‌های کنار بزنند.

آردا گولر زننده دو گل در این دیدار هم در آخرین دقیقه به‌دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت اخراج شد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.