مهار آتش‌سوزی منزل مسکونی در مشهد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 19:54
مشهد- سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: وقوع آتش‌سوزی در منزل مسکونی واقع در بلوار شهید رستمی ۱۷ با حضور به‌موقع آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش‌پاد دوم محسن اسدی اظهار کرد: عصر چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۵گزارش آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی واقع در بلوار شهید رستمی ۱۷ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد افزود: با توجه به بافت مسکونی متراکم منطقه، تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱۶ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به جزئیات عملیات تصریح کرد: آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات تخصصی اطفای حریق وارد عمل شدند و شعله‌های آتش را در همان مراحل اولیه مهار کردند.

اسدی خاطرنشان کرد: با سرعت عمل آتش نشانان ایستگاه ۱۶، از گسترش حریق به سایر قسمت‌های منزل و همچنین سرایت آن به ساختمان‌های همجوار جلوگیری به عمل آمد.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد با اعلام اینکه این حادثه خوشبختانه هیچگونه مصدوم یا محبوسی در پی نداشته است، گفت: کارشناسان فنی سازمان آتش‌نشانی در محل حاضر شده‌اند و بررسی دقیق علت وقوع این آتش‌سوزی و برآورد میزان خسارت وارده در دست پیگیری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.