به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید شرفی فرماندار بهارستان از چندین پروژه کلیدی شهرداری نسیمشهر بازدید کرد، این پروژهها شامل مدرسه ۱۵ کلاسه، مدرسه استثنایی در محله سعیدآباد، زیرگذر نهم دی، ساختمان جدید شهرداری و گلخانه مرکزی است.
شرفی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: کار در هر شرایطی در شهرستان تعطیل نیست.
وی با اشاره به تداوم خدماترسانی حتی در ایام جنگ رمضان، افزود: در ارائه خدمات شهری و پیشبرد پروژههای عمرانی حتی یک لحظه وقفه ایجاد نشده و اولویت ما تکمیل و تحویل طرحهایی است که نیاز مستقیم شهروندان را برطرف میکند.
فرماندار بهارستان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شهرداریها در «نهضت مدرسهسازی»، خاطرنشان کرد: در صورت فراهم بودن شرایط، هر یک از شهرداریهای نسیمشهر و گلستان، ۵ باب مدرسه را تا ابتدای مهر ماه امسال تکمیل و تحویل خواهند داد.












