برگزاری کلاس درس در دل طبیعت توسط معلم خلاق روستای برم بیارجمند

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:48
در پی شرایط جنگی اخیر و غیرحضوری شدن آموزش، سید علی حسینی کیا معلم مدرسه چندپایه نیایش روستای برم منطقه بیارجمند، با ابتکاری متفاوت، کلاس درس را در فضای باز و دل طبیعت برگزار کرد تا روند یادگیری دانش‌آموزان دچار وقفه نشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،با توجه به نبود اینترنت و عدم دسترسی دانش‌آموزان روستا به بسترهای مجازی، این معلم دلسوز برای تداوم آموزش، کلاس خود را در محیطی امن و طبیعی تشکیل داد؛ اقدامی که با استقبال دانش‌آموزان و همراهی اهالی روستا همراه شد.

این حرکت ابتکاری نشان داد که با تعهد، خلاقیت و مسئولیت‌پذیری معلمان، می‌توان حتی در سخت‌ترین شرایط نیز فرآیند آموزش را پویا و فعال نگه داشت و فرصت یادگیری را از دانش‌آموزان دریغ نکرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.