واکنش مدیرعامل فولاد به منع حضور در لیگ

تابناک چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:41
مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: سه روزی می‌شود که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و منتظریم سازمان لیگ در مورد ادامه یا به تعویق افتادن مسابقات نظر خود را اعلام کند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ به تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرده که به دلیل حملات تجاوزگرانه آمریکایی - صهیونی و آسیب دیدن بخش‌هایی از زیرساخت‌های صنعتی دو باشگاه سپاهان و فولاد خوزستان تا اطلاع ثانوی و تا زمان بازگشایی فعالیت این شرکت‌ها، اجازه حضور در هیچ مسابقه رسمی نخواهد داشت.

در این راستا حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن تکذیب این موضوع به ایسنا گفت: هیچ نامه‌ای از این بابت به ما نرسیده است. سه روزی می‌شود که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و منتظریم سازمان لیگ در مورد ادامه یا به تعویق افتادن مسابقات نظر خود را اعلام کند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.