بهره برداری از دو طرح آبرسانی در شهرستان بم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:53
کرمان- مدیر امور آبفای شهرستان بم گفت: در ایام جنگ تحمیلی سوم، دو طرح مهم آبرسانی به شهر بروات، با اعتباری بالغ بر ۴۷۲ میلیارد ریال وارد مدار بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا موحدی، گفت: این طرح‌ها که از مهم‌ترین طرح‌ های توسعه‌ای حوزه آب در شهرستان بم به شمار می‌روند، شامل اجرای عملیات لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۱۰۰۰ متر، احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی ذخیره آب، ساخت ایستگاه پمپاژ و اجرای خط برق است.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم در مدیریت مصرف آب،افزود: قطعا همکاری و مشارکت مردم و مدیریت مصرف آب، آینده پایدارتری برای منابع آبی در پی خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.