فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا به آمریکا هشدار داد

همشهری آنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:28
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا خطاب به آمریکا هشدار داد: چنانچه به اقدام غیرقانونی در محاصره دریایی در منطقه ادامه دهید، اجازه نخواهیم داد هیچ‌گونه صادرات و واردات در منطقه خلیج‌فارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) خطاب به آمریکا هشدار داد: چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیرقانونی خود در محاصره دریایی در منطقه ادامه دهد و برای کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ایران ناامنی ایجاد نماید، این اقدام آمریکا مقدمه نقض آتش‌بس خواهد بود و نیروهای مسلح مقتدر ایران، اجازه نخواهند داد هیچ‌گونه صادرات و واردات در منطقه خلیج‌فارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد.

ایران برای دفاع از حاکمیت ملی و منافع خود با قدرت اقدام خواهد کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.