دومین کشتی ایران از تنگه هرمز گذشت

اقتصادنیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 13:14
اقتصادنیوز: علی رغم محاصره دریایی آمریکا، یک کشتی فله‌بر حامل کالای خوراکی وارد خلیج فارس شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در حالی که سنتکام مدعی اجرای محاصره کامل دریایی بنادر ایران است و اعلام کرده «هیچ کشتی نتوانسته از محاصره عبور کند»، داده‌های ردیابی کشتی‌ها نشان می‌دهد که یک کشتی فله‌بر حامل کالای خوراکی وارد خلیج فارس شده و به سمت بندر امام خمینی(ره) در حال حرکت است.

این کشتی فله‌بر ساعاتی پیش از آب‌های آزاد وارد آب‌های ایران شد.

صبح امروز نیز یک فروند ابرنفتکش که در لیست تحریم‌های دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا (OFAC) قرار داشت بدون هیچ پنهان‌کاری و در حالی که دستگاه موقعیت‌یاب آن روشن بود، با عبور از دریای آزاد و همچنین تنگه هرمز، وارد آب‌های ایران شده بود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.