پویش جهاد برای ایران آغاز شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 13:03
اهواز - مسئول مجمع عالی جهادگران کشور گفت: پویش جهاد برای ایران با هدف خدمت‌رسانی جهادی و بازسازی مناطق آسیب‌دیده در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کعب عمیر پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه ای اظهار کرد: مجمع عالی جهادگران کشور با محوریت قرارگاه جهادی مردمی امام خامنه‌ای و با مشارکت مجامع و شوراهای جهادی سراسر کشور، پویش جهاد برای ایران را در قالب عملیات خدمت‌رسانی جهادی جنگ رمضان، بازسازی مناطق آسیب‌دیده پس از جنگ تحمیلی سوم و در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری اجرا می‌کند.

وی افزود: تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ جهادگر با تخصص‌های مختلف از سراسر کشور متناسب با نیاز مناطق آسیب‌دیده به استان‌هایی از جمله تهران، اصفهان و هرمزگان اعزام شده‌اند.

مسئول مجمع عالی جهادگران کشور گفت: جهادگران سراسر کشور می‌توانند برای مشارکت در این پویش با مراجعه به نشانی https://formafzar.com/form/jb_iran نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.