عنوان بهترین کشتی‌گیر آسیا به یک ایرانی رسید

تابناک چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 12:51
بهترین‌ نفرات رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در قرقیزستان مشخص شدند و ایران دو عنوان را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک؛ میلاد والی‌زاده قهرمان وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد بعنوان بهترین کشتی‌گیر این مسابقات انتخاب شد. والی‌زاده ۳۵ امتیاز کسب کرد و ۳ رقابت را با برد عالی به پایان رساند.

میانگین پیروزی این کشتی‌گیر در هر مسابقه یک دقیقه و ۵۱ ثانیه بوده و او پیش از وقت قانونی تمامی مسابقات را به سود خود پایان داده است. والی‌زاده همچنین بهترین مهاجم و حمله کننده در این مسابقات بود و به طور میانگین بیش از ۱۱ امتیاز در هر مسابقه بدست آورد.

محمدمبین عظیمی دارنده مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد نیز بدون دادن حتی یک امتیاز و کسب ۲۶ امتیاز بهترین دفاع را در این مسابقات داشت.

کوانگ میون کیم از کره شمالی نیز که مدال طلای وزن ۶۱ کیلوگرم را بدست آورد، جذاب‌ترین کشتی‌ها را گرفت و توانست در ۴ کشتی که ۲ پیروزی با برد فنی و یک پیروزی با ضربه فنی بود، ۴۷ امتیاز کسب کند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.