آغاز عملیات خاکبرداری از میدان قمربنی‌هاشم(ع) به میدان میوه و تره‌بار شهرکرد

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 11:32
شهردار شهرکرد از آغاز عملیات خاکبرداری جهت بازگشایی و ایجاد معبر ارتباطی میان میدان حضرت قمربنی‌هاشم (ع) و چهارراه میدان میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان اظهار کرد: عملیات خاکبرداری جهت بازگشایی و اتصال معبر از میدان حضرت قمربنی‌هاشم (ع) تا چهارراه میدان میوه و تره‌بار هم‌اکنون با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه در مرحله کنونی به صورت امانی و با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات اختصاصی شهرداری  در حال پیشبرد است تا از ظرفیت‌های موجود برای تسریع در روند کار استفاده شود.

واحدیان با اشاره به زمان‌بندی عملیات اجرایی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود فرآیند خاکبرداری تا اردیبهشت ماه ادامه یابد.

وی تصریح کرد: پس از اتمام مرحله خاکبرداری عملیات خاک‌ریزی، اجرای بیس و در نهایت آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد تا معبر مذکور آماده بهره‌برداری شود.

شهردارشهرکرد گفت: این پروژه با هدف بهبود جریان ترافیکی و اتصال معابر در حال اجراست.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.