تولد نوزاد عجول در آمبولانس هلال احمر + عکس

همشهری آنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 10:30
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری از تولد نوزادی در آمبولانس این جمعیت حین انتقال مادر باردار در منطقه سخت‌گذر سه‌جو از توابع بخش بازفت خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، بیژن طاهری مدیرعامل هلال احمر استان اظهار داشت: سه شنبه ۲۵ ام فروردین ۱۴۰۵خبری مبنی بر نیاز به انتقال یک خانم باردار از روستای زردلیمه دریافت شد، بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه جاده‌ای شهدای بازفت با هماهنگی لازم و همراهی یکی از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران این جمعیت در یک عملیات ۱۰ ساعته که ۶ ساعت آن به‌صورت پیاده‌روی در مسیرهای صعب‌العبور انجام شد، مادر باردار ۳۳ ساله را از روستای سخت‌گذر سه‌جو برای انتقال به مرکز درمانی همراهی کردند.

طاهری ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه، روند انتقال مادر به بیمارستان آغاز شد، اما به‌دلیل بروز علائم قریب‌الوقوع زایمان، آمبولانس در مسیر و در نقطه‌ای مناسب متوقف شد و با انجام اقدامات حمایتی و پیش‌بیمارستانی توسط نجاتگران، نوزاد در داخل کابین آمبولانس هلال‌احمر متولد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خاطرنشان کرد: مادر و نوزاد با حال عمومی مطلوب برای ادامه روند درمان به درمانگاه بازفت منتقل شدند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.