عملیات فوری لایروبی پل‌های خط آهن تهران-مشهد؛ تردد قطارها روان شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 10:10
شاهرود-مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) با بیان اینکه سیلاب فروردین ماه سبب آبگرفتگی برخی پل‌های خط ریلی این ناحیه شد، گفت: عملیات لایروبی و بهسازی برای عدم تکرار حوادث مشابه صورت گرفته است.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع سیلاب فروردین ماه سال جاری که در کیلومتر ۱۷۳ مسیر ریلی تهران- مشهد، بین ایستگاه‌های سرخدشت و لاهورد بیان کرد: این سیلاب منجر به مسدودی چند ساعته پرترددترین مسیر مسافری شبکه حمل ونقل ریلی کشور شده بود.

وی با بیان اینکه بعد از لایروبی‌های صورت گرفته مطالعات توپوگرافی منطقه به سرعت انجام شد تا دیگر شاهد این دست مسائل نباشیم، افزود: در تحقیقی گسترده دلایل ایجاد روان‌آب‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) اعلام کرد: عملیات لایروبی و اصلاح مسیل‌ها و همچنین هدایت آب‌های سطحی در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن این اقدام به سرانجام رسید.

رضائی برون با بیان اینکه این عملیات برای بازگرداندن ایمنی و روان‌سازی تردد قطارها و وسایل نقلیه ریلی در این مسیر حیاتی انجام شد، ابراز کرد: ۳۶۰ نفر ساعت پرسنل فنی برای این عملیات وقت صرف کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.