آغاز مذاکرات مستقیم لبنان و رژیم صهیونیستی

رکنا سه شنبه 25 فروردین 1405 - 19:55
مذاکرات مستقیم بین نمایندگان دولت لبنان و مقامات رژیم صهیونیستی در مقر وزارت خارجه آمریکا آغاز شد.
آغاز مذاکرات مستقیم لبنان و رژیم صهیونیستی

به گزارش رکنا، پیشتر رسانه‌ها گزارش دادند که این مذاکرات با حضور «ندی حماده معوض» و «یحیئیل لیتر» سفیران لبنان و رژیم صهیونیستی در واشنگتن و «مارکو روبیو» وزیر خارجه آمریکا برگزار خواهد شد.

در همین ارتباط «یوسف رجی» وزیر امور خارجه لبنان اظهار داشت: دولت لبنان تنها طرفی است که مسوولیت مذاکره از طرف لبنان را بر عهده دارد.

از سوی دیگر «جوزف عون» رئیس جمهور لبنان ابراز امیدواری کرد که نشست واشنگتن آغازی برای پایان دادن به درد و رنج لبنانی‌ها به ویژه مردم جنوب لبنان باشد.

وی هشدار داد: اگر اسرائیل به اشغال اراضی جنوب لبنان ادامه دهد، ثبات هرگز به این منطقه بازنمی‌گردد، راه‌حل تنها استقرار مجدد نیروهای ارتش لبنان تا مرزهای شناخته شده بین‌المللی است و اینکه ارتش به تنهایی مسوولیتش را بر عهده بگیرد.

آغاز مذاکرات دولت لبنان و رژیم صهیونیستی در واشنگتن در حالی است که صبح امروز روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت که سفیر اسرائیل دستوراتی مبنی بر مخالفت با آتش‌بس در لبنان، در دیدار واشنگتن دریافت کرده است.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.