سیاسی رکنا: رویترز به نقل از شرکت دادههای دریایی کپلر گزارش داد: با وجود محاصره نظامی ایالات متحده، سومین نفتکش مرتبط با ایران در نخستین روز کامل محاصره، از تنگه هرمز عبور کرد. دستکم دو کشتی دیگر نیز روز دوشنبه از این آبراه استراتژیک گذشتند.
به گزارش رکنا، خبرگزاری رویترز به نقل از شرکت داده های دریایی کپلر اعلام کرد: با وجود محاصره نظامی ایالات متحده، سومین نفت کش مرتبط با ایران از طریق تنگه هرمز در روز سه شنبه، در اولین روز کامل محاصره کشتی های پهلو گرفته در بنادر ایران توسط آمریکا، وارد خلیج فارس شد.
به گفته همین منبع، دست کم دو کشتی دیگر نیز در روز دوشنبه از بنادر ایران در تنگه هرمز عبور کردند.
کشتی فله بر کریستیانا با پرچم لیبریا پس از تخلیه ذرت در بندر امام خمینی ایران، حدود ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت گرینویچ در روز دوشنبه و با وجود اعمال محاصره اعمال شده توسط واشنگتن از ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت گرینویچ، از نزدیکی جزیره ایرانی لارک عبور کرد.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.