حضور سرزده رئیس‌جمهور در ساختمان اورژانس تهران

خبرگزاری مهر سه شنبه 25 فروردین 1405 - 16:36
تهران- رئیس‌جمهور کشورمان در بازدیدی از پیش اعلام‌نشده وارد ساختمان سازمان اورژانس استان تهران شد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان روز سه شنبه به طور سرزده از بخش های مختلف سازمان اورژانس استان تهران بازدید کرد.

او در این بازدید، ضمن آگاهی از روند خدمت‌رسانی و بررسی امکانات و ظرفیت‌های موجود، در جریان چالش‌های حوزه فوریت‌های پزشکی قرار گرفت و با رئیس اورژانس استان تهران و شماری از کارکنان گفت‌وگو کرد.

اطلاعات تکمیلی درباره این بازدید در ادامه اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.