نشت و انفجار گاز در ولیعصر جنوبی تبریز یک مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 23:00
تبریز-حوالی ساعت ۲۱ امشب،بر اثر انفجار گاز در زیرزمین ساختمانی در خیابان آزادگان ولیعصر جنوبی،  مرد جوان دچار مصدومیت و روانه اورژانس شد ‌

رضا جان فشان نوبری مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت:این حادثه انفجار به دنبال نشت گاز در طبقه زیرین یک ساختمان دو طبقه در خیابان آزادگان ولیعصر جنوبی رخ داده و منجر به تخریب زیرزمین،همکف و طبقه اول این ساختمان شده بود.

وی ادامه داد: بر اثر انفجار، مرد جوانی در طبقه اول دچار مصدومیت بود که تیم آتش نشانی وی را به بیرون منتقل و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دارد.

‌مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: این حادثه انفجار آتش سوزی به همراه نداشت و تیم عملیاتی با انتقال مصدوم و ایمن سازی محل،به عملیات خاتمه داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.