مبارزه با آفت سن گندم در مزارع هرمزگان

خبرآنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
با آغاز برداشت خوشه‌های طلایی گندم در حاجی‌آباد، عملیات مبارزه با پوره سن گندم در بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: پایش و مبارزه با پوره سن گندم با هدف جلوگیری از افت کیفیت محصول در سطح گسترده‌ای اجرا شده است.

الهام اسدپور افزود: شناسایی کانون‌های آلوده و مبارزه در زمان مناسب، اقداماتی مؤثر برای کنترل و کاهش خسارت این آفت است.

وی گفت: مجموع سطح مبارزه با آفات خسارت‌زای گندم و جو استان هرمزگان تا ۲۲ فروردین ماه شامل ۷هزار و ۵۷۶ هکتار سن مادر در گندم، ۱۳۲ هکتار سن مادر در جو، ۶هزار و ۲۳۶هکتار پوره سن در گندم و ۱۰هزار و ۸۳۲هکتار شته در گندم است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.