«تنگه هرمز تا ابد در دست ایران» بر دیواره میدان ونک

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
طبق اعلام سازمان زیباسازی شهرداری تهران، هم‌زمان با برگزاری مذاکرات در پاکستان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ونک با عنوان «تنگه هرمز تا ابد در دست ایران» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد: هم‌زمان با برگزاری مذاکرات در پاکستان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ونک با عنوان «تنگه هرمز تا ابد در دست ایران» رونمایی شد.

این اثر هنری با مضمون «کنترل تنگه هرمز تا همیشه در اختیار ایران است»، بار دیگر بر جایگاه راهبردی ایران در منطقه تأکید دارد.

طراحی این دیوارنگاره در ادامه پویش فرهنگی تبلیغی « آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند» با بهره‌گیری از نمادهای جغرافیایی بر تداوم حاکمیت و قدرت بازدارندگی ایران در این آبراه استراتژیک تأکید دارد.

این اقدام هنری – سیاسی، پیام روشنی به طرف‌های خارجی درباره خطوط قرمز ایران در حوزه خلیج فارس و تنگه هرمز است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.