به گزارش شمال نیوز، کمکهای نیکوکار گنبدی یکشنبه شب در حاشیه چهل و چهارمین اجتماع خودجوش مردم این شهرستان مرزی و باحضور فرماندار، امام جمعه، برخی مدیران ادارات و نهادها و اعضای شورای تامین به ستاد مرکزی پویش «جبهه مردمی ایران ما» متعلق به جمعیت هلال احمر کشور به تهران ارسال شد.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان در جمع مردم گنبدکاووس بیان کرد: نیروهای امدادی این جمعیت با لباس سرخ و سفید خود از زمان شروع جنگ تحمیلی رمضان تاکنون شبانه روز در خدمت و امدادرسانی به مردم مشغول فعالیت هستند.
محمدحسین ییلاقی با تاکیدبر ضرورت اهتمام همه اقشار مردم ایران به همدلی و همصدایی در شرایط فعلی، افزود: جمعیت هلال احمر کشور هم در همین راستا اقدام به راهاندازی پویش سراسری «جبهه مردمی ایران ما» با هدف جمع اوری کمکهای مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی برای خانوارهای آسیب دیده از جنگ کرده است.
وی از آمادگی پایگاههای جمعیت هلال احمر گلستان در ۱۴ شهرستان این استان برای جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم برای آسیب دیدگان از جنگ خبر داد و گفت: این پایگاهها علاوه بر فعالیت روزانه در ادارات هلال احمر و سطح شهر، در حاشیه تجمعات شبانه هم برپا شده و آماده دریافت کمکهای مردمی هستند.