آمریکا و صهیون به دست جبهه مقاومت اخراج می‌شوند

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 23:41
فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به متجاوزان آمریکایی- صهیونی نوشت: همانطورکه یمن از دریای سرخ فراریتان داد، جبهه مقاومت شما را از منطقه اخراج می‌کند.

سردار قاآنی: آمریکا و صهیون به دست جبهه مقاومت اخراج می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار اسماعیل قاآنی در حساب مجازیش نوشت:

جبهه یکپارچه مقاومت در کل منطقه حضور قدرتمند و موثر دارد و در انتظار دشمنان انسانیت نشسته است.

 آمریکا و رژیم صهیونی یادشان باشد که چگونه دست خالی از یمن قهرمان و #باب_المندب و #دریای_سرخ فرار کردند.

حالا هم بدون هیچ دستاوردی منطقه را ترک خواهند کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.