سناتور آمریکایی: بستن تنگه هرمز احمقانه است

اقتصادنیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 20:45
اقتصادنیوز: کریس مورفی، سناتور ایالت کانکتیکات، با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی ایکس، تهدیدات ترامپ برای بستن تنگه هرمز را اقدامی احمقانه و اشتباهی غم‌انگیز خواند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، کریس مورفی، سناتور برجسته و مشهور آمریکایی از ایالت کانکتیکات با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی ایکس اعلام کرد: بنابراین حالا ما تنگه هرمز را می‌بندیم. این کار به همان اندازه که فکر می‌کنید احمقانه است.

سناتور ایالت کانکتیکات آمریکا در پاسخ به تهدیدات ضدایرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کشورش افزود: این یک مورد کلاسیک از یک اشتباه غم‌انگیز است که به دلیل غرور و تکبر خارج از کنترل، اشتباه دیگری را به بار می‌آورد.

کریس مورفی

این در حالیست که دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا ساعاتی پیش در حالی که تحت فشار افکار عمومی جهان به دلیل تبعات اقتصادی جنگ افروزی‌اش با ایران قرار گرفته است، بار دیگر تهدید نخ‌نمای خود علیه تهران را این بار با ادعای واهی بستن تنگه هرمز مطرح کرد؛ ادعایی که حتی از سوی شخصیت های کشورش مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.