یادداشت اعتراضی عربستان به سفیر عراق در ریاض

افکار نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 20:26
وزارت خارجه عربستان، سفیر عراق در ریاض را احضار و یادداشتی اعتراضی به او تسلیم کرد.

وزارت خارجه عربستان روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «صفیه طالب السهیل»، سفیر عراق در ریاض را احضار کرده است.

براساس بیانیه وزارت خارجه عربستان، این وزارتخانه دلیل این احضار را تداوم تهدیدهای آشکار علیه عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از طریق حمله پهپادی از اراضی عراق اعلام کرد.

«سعود الساطی»، معاون امور سیاسی وزارت خارجه عربستان، در جریان تسلیم یادداشت اعتراضی به سفیر عراق، بر محکومیت این حملات از اراضی عراق در قبال عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرد.

وی بر اهمیت تعامل مسئولانه عراق با این تهدیدها و تعرضات و مخالفت قاطعانه عربستان با نقض حاکمیت کشورها و تلاش برای تهدید امنیت و ثبات منطقه تاکید کرد.

معاون امور سیاسی وزارت خارجه عربستان تاکید کرد که عربستان همه اقدامات لازم برای حفاظت از امنیت و حفظ اراضی خود را اتخاذ خواهد کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.