تولیدات دامی مازندران در شرایط جنگ تداوم یافت

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 17:21
ساری- مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به تداوم تولید در شرایط جنگ تحمیلی، از حفظ پایداری زنجیره تأمین و افزایش نظارت‌های بهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه آقاپور کاظمی عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط ویژه اخیر، اظهار کرد: مجموعه دامپزشکی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و همراهی تولیدکنندگان، روند تولید در بخش دام و طیور را بدون وقفه مدیریت کرده است.

وی با بیان اینکه در این مدت تولیدکنندگان نقش مؤثری در حفظ جریان تولید ایفا کردند، افزود: حضور مستمر فعالان این حوزه موجب شد تا چرخه تولید و تأمین محصولات پروتئینی در استان پایدار بماند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای تسهیل تولید گفت: موانع موجود در مسیر تولید با پیگیری‌های استانی شناسایی و فرآیندهای صدور مجوز با رویکرد تسهیل‌گری دنبال شد.

وی ادامه داد: در همین راستا، میزان قابل توجهی جوجه‌ریزی در استان انجام شد که نشان‌دهنده تداوم فعالیت واحدهای تولیدی و حفظ ظرفیت تولید است.

مدیرکل دامپزشکی مازندران همچنین از تشدید نظارت‌های بهداشتی خبر داد و تصریح کرد: خدمات پیشگیری و مقابله با بیماری‌های دامی به‌صورت مستمر در حال انجام است تا سلامت دام و فرآورده‌های خام دامی تضمین شود.

وی خاطرنشان کرد: نظارت شبانه‌روزی بر تولید و عرضه گوشت مرغ و قرمز در استان انجام شده و این روند با هدف تأمین امنیت غذایی و حفظ سلامت جامعه ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.