حضور استاندار قم در اجتماع پرشور «شب‌های بیعت و نصرت» در میدان مرجعیت

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:20
در ادامه برگزاری اجتماع باشکوه «شب‌های بیعت و نصرت» در میدان مرجعیت قم، مهندس بهنام‌جو، استاندار قم، در جمع پرشور مردم حماسه‌ساز حضور یافت.

به گزارش خبرآنلاین این گردهمایی که هر شب با برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبیینی همراه است، با مدیحه‌سرایی اهل بیت (ع) و سردادن شعارهای حماسی، شور و حال معنوی و انقلابی خاصی به جمع بخشید.

در این مراسم که با حضور سردار جمیری، فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب علیه‌السلام برگزار شد، حاضران بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند. اجتماع «شب‌های بیعت و نصرت» فرصتی بود تا ضمن تقویت روحیه انقلابی و بصیرت‌افزایی، جلوه‌هایی از همدلی و همبستگی مردم قم به نمایش گذاشته شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.