قاسمپور: شادی مردم برای ما کافی است/به خاطر جنگ اردوی خوبی نداشتیم

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:02
دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسیر سختی هم طی کردیم تا به مسابقات برسیم. ما نزدیک ۴۰ ساعت در راه بودیم. کشتی‌گیران آمادگی کافی نداشتند. 

به گزارش خبرنگار مهر، کامران قاسمپور پس از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر در این دوره از مسابقات با حریفان اسیایی مطرح کشتی گرفتم و به مدال طلا دست پیدا کنم. واقعیت این است که ما پس از جنگ اردوهای خوبی پشت سر نگذاشتیم و سرگردان بودیم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: روزهای آخر با همت رئیس فدراسیون و درستکار تمرینات نصف و نیمه انجام دادیم. مسیر سختی هم طی کردیم تا به مسابقات برسیم. ما نزدیک ۴۰ ساعت در راه بودیم. کشتی‌گیران آمادگی کافی نداشتند.

وی عنوان کرد: در این روزهای که خیلی از هموطنان داغ دیدند، شاید این موضوعات کوچک است اما همین که با مدال‌های ما مردم لحظه‌ای شاد شدند همان برای ما کافی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.