مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: در پایان جلسهای سه ساعته درباره از سرگیری لیگ برتر فوتبال متوجه نتیجه نهایی نشدیم.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بهنام ابوالقاسمپور مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان پس از پایان نشست مدیران عامل باشگاههای لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسهای حدود سه ساعت برگزار شد، اما در نهایت خودمان هم متوجه نشدیم که آیا لیگ برگزار میشود یا خیر.
وی ادامه داد: بیشتر نظرات مطرحشده در جلسه بر این موضوع متمرکز بود که ادامه رقابتهای لیگ برتر پس از جام جهانی برگزار شود.
مدیرعامل استقلال خوزستان در خصوص نحوه تعیین نمایندگان ایران برای حضور در لیگ نخبگان آسیا نیز تأکید کرد: راهکارهای مختلفی در این زمینه مطرح شد، اما هنوز تصمیمگیری نهایی صورت نگرفته است.
ابوالقاسمپور خاطرنشان کرد: پیشنهاد شخصی من این بود که حتی برای یک سال، یکی دو تیم در این رقابتها شرکت نکنند. در شرایطی که جوانان این کشور درگیر مسائل مهمتری هستند، شاید بهتر باشد تیمهایی که شانس کمتری دارند، در این مسیر فداکاری کنند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.