مدال‌آوری در ورزش‌های آبی باید تقویت شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:32
ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تأکید بر ضرورت توجه به ورزش قهرمانی، خواستار برنامه‌ریزی جدی برای افزایش مدال‌آوری در رشته‌های آبی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بریمانی بعدازظهر دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های آبی استان، بر لزوم تمرکز بر شناسایی استعدادها و تقویت زیرساخت‌های قهرمانی تأکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان اظهار داشت: هیأت ورزش‌های آبی باید با بهره‌گیری از توان مربیان و پیشکسوتان، مسیر کشف و پرورش استعدادهای برتر را هموار کند تا سهم مازندران در کسب مدال افزایش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین نقش بخش خصوصی را در توسعه این رشته‌ها مهم دانست و افزود: سرمایه‌گذاری در اماکن ورزشی به‌ویژه استخرها، در کنار نظارت دقیق بر اجرای قوانین و تعرفه‌ها، می‌تواند به گسترش جامعه هدف کمک کند.

در ادامه این مجمع، انتخابات هیأت ورزش‌های آبی برگزار شد و سیدجواد قاسمی به‌عنوان تنها نامزد، با کسب اکثریت آرا برای چهار سال دیگر در سمت ریاست این هیأت ابقا شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.