مدیرعامل سپاهان: باشگاه ها موافق برگزاری لیگ پس از جام جهانی هستند

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 14:51
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان جلسه امروز با مدیران فدراسیون فوتبال گفت: اکثر باشگاه نظر مثبتی روی برگزاری مسابقات لیگ برتر در پایان جام جهانی ۲۰۲۶ دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نیکفر در خصوص جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نشست امروز (یکشنبه ۲۳ فروردین) بیشتر جنبه مشورتی داشت و نمایندگان باشگاه‌ها دیدگاه‌ها و پیشنهادات متعددی را مطرح کردند.

وی افزود: جمع‌بندی کلی صحبت‌ها به این سمت بود که رقابت‌های لیگ برتر برگزار شود، اما آغاز آن به بعد از جام جهانی موکول شود. در عین حال مقرر شد تیم‌ها تا زمان اتخاذ تصمیم نهایی، برنامه‌های تمرینی خود را ادامه دهند تا از نظر آمادگی دچار افت نشوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.