به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نیکفر در خصوص جلسه مدیران عامل باشگاههای لیگ برتری با مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نشست امروز (یکشنبه ۲۳ فروردین) بیشتر جنبه مشورتی داشت و نمایندگان باشگاهها دیدگاهها و پیشنهادات متعددی را مطرح کردند.
وی افزود: جمعبندی کلی صحبتها به این سمت بود که رقابتهای لیگ برتر برگزار شود، اما آغاز آن به بعد از جام جهانی موکول شود. در عین حال مقرر شد تیمها تا زمان اتخاذ تصمیم نهایی، برنامههای تمرینی خود را ادامه دهند تا از نظر آمادگی دچار افت نشوند.












