اپیزود «من و شادی» امشب روی آنتن می‌رود

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 14:32
«من و شادی» به کارگردانی ابوذر حیدری روایتی از رابطه پدر و دختری که در دل جنگ است که فرصتی دوباره برای ترمیم پیدا می‌کند.

اپیزود «من و شادی» امشب روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اپیزود «من و شادی» به کارگردانی ابوذر حیدری و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و محمدجواد موحد، امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می‌شود.

این اپیزود که در تهران تولید شده است، با تمرکز بر یک بحران عاطفی درون یک خانواده، روایتگر فاصله‌ای است که میان اعضای آن شکل گرفته و بیش از همه در رابطه میان پدر و دختر نمود پیدا کرده است.

اپیزود «من و شادی» در بستر رخداد‌های جنگ، شرایطی رقم می‌خورد که پدر را در موقعیتی تازه برای جبران این فاصله قرار می‌دهد و تلاش برای بازسازی یک رابطه از دست‌رفته، به محور اصلی روایت تبدیل می‌شود.

در این اپیزود صادق برقعی، ستاره سادات قطبی، ماهیتسا پسندیده و محمدصدرا خصالی ایفای نقش کرده‌اند.

«سرو، سپید، سرخ» محصول سیمافیلم و سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.