تمام مسیرهای ریلی منتهی به بندرعباس باز است

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 13:12
مدیرکل راه‌آهن هرمزگان گفت: تمام مسیرهای ریلی منتهی به بندرعباس برای جابجایی مسافران باز است.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا نصیری‌برازنده روز شنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه قطار بندرعباس اظهار کرد: هم‌اکنون رفت وآمد قطارهای مسافری و باری در همه‌ مسیرهای منتهی به بندرعباس و بالعکس برقرار است.

وی با اشاره به برخی آسیب‌های وارده به خطوط راه‌آهن در نتیجه حملات دشمن آمریکایی صهیونی، افزود: با تلاش شبانه‌روزی همه نیروهای فنی و اجرایی، مجددأ مشکلات برطرف و تردد در مسیرهای ریلی هرمزگان برقرار شده است.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان خاطرنشان کرد: مسیرهای بندرعباس به اصفهان، تهران و مشهد، به همراه ایستگاه‌های بین راهی و بالعکس همگی فعال و آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

نصیری‌برازنده ابراز کرد: هیچ مشکلی برای اعزام مسافران وجود ندارد و آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی وجود دارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.