ارائه بیش از ۱۸۰ هزار خدمت دهان و دندان در جنگ رمضان

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 13:08
معاون بهداشت وزارت بهداشت از ارائه بیش از 180 هزار خدمت دهان و دهان در مراکز جامع سلامت به مردم در طول جنگ تحمیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن 23 فروردین ماه؛ روز ملی دندانپزشکی از ارائه بیش از 180 هزار خدمت دهان و دهان در مراکز جامع سلامت به مردم در طول جنگ تحمیلی 40 روزه خبر داد و از تلاش های جامعه سلامت دهان و دندان، قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام خدای دوستدار لبخند و خالقش

لبخند تجلی سلامتی است؛ که برای خلق آن باید علم را با سرانگشت هنر آمیخت و به اعجاز مهر شکوفه زیبایی را برلب ها رویاند.

23 فروردین امسال را در حالی به دندانپزشکان عزیز تبریک می گوییم که می بایست دوچندان قدردان زحمات مجاهدانه ایشان در ادامه خدمات اورژانسی دهان و دندان به بیش از صد هزار نفر از هموطنان مظلوممان در دوران جنگ و تعطیلات نوروز باشیم. در این دوران حدود 180هزار خدمت دهان و دندان در سراسر کشور در مراکز خدمات جامع سلامت به مردم عزیز کشورمان ارائه شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی دندانپزشکی از زحمات و تلاشهای بی وقفه همکاران گرامی فعال در حوزه سلامت دهان و دندان، اساتید گرانقدر اعضا هیأت علمی، دندانپزشکان، دانشجویان و کارکنان مراکز خدمات جامع سلامت و دانشکده ها و کلینیک های دندانپزشکی سپاسگزاری می نمایم و روزهای پر از امید و آرامش توأم سلامتی برای همگان آرزومندم.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.