معاون وزیر نفت: در عمده تاسیسات آسیب‌دیده پالایش و پخش ظرف ۱ تا ۲ ماه می‌توانیم به ۷۰-۸۰ درصد ظرفیت قبل برگردیم+ فیلم

اقتصادنیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 12:49
اقتصادنیوز: معاون وزیر نفت گفت: در انبار نفت شهرری نزدیک به ۲۰۰۰ نفر نیرو مشغول بازگردانی تاسیسات انتقال و ذخیره‌سازی هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دانشجو، محمد صادق عظیمی فر، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تقریبا در تمام تاسیساتی که آسیب دیده، همان روز بعد نیروهای ما مستقر شدند و پیمانکاران مربوطه فراخوان شده و کار بازسازی شروع شده است. به عنوان مثال، در انبار نفت شهرری نزدیک به ۲۰۰۰ نفر نیرو مشغول بازگردانی تاسیسات انتقال و ذخیره‌سازی هستند.

وی افزود: در عمده تاسیسات آسیب‌دیده پالایش و پخش ظرف ۱ تا ۲ ماه می‌توانیم به ۷۰-۸۰ درصد ظرفیت قبل برگردیم و در ادامه در یک فاز میان‌مدت و بلندمدت‌تر می‌توانیم به ۱۰۰ درصد ظرفیت قبل از تهاجم دست پیدا کنیم.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.