منصوریان: بازیکن مصدوم نداریم/ برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 12:07
سرمربی ایرانی تیم فوتبال الطلبه گفت: خداراشکر برای بازی با زاخو بازیکن مصدومی نداریم و تعدادی از بازیکنان ملی پوش نیز به ما اضافه شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال الطلبه و زاخو در هفته بیست و هشتم لیگ ستارگان عراق شامگاه یکشنبه ۲۳ فروردین و از ساعت ۲۰ به مصاف هم می روند. شاگردان علیرضا منصوریان در الطلبه با ۵۱ امتیاز در رده چهام قرار دارند و در صورت کسب ۳ امتیاز این بازی و عدم امتیازگیری تیم اربیل مقابل حریفش، آنها می توانند به جایگاه سوم صعود کنند.

علیرضا منصوریان سرمربی ایرانی الطلبه در رابطه با این بازی اظهار داشت: دیدار با زاخو بدون شک بازی سختی خواهد بود. خدا را شکر چند بازیکن مصدوم ما به تمرینات برگشته‌اند و همچنین تعدادی از ملی‌پوشان نیز به تیم اضافه شده‌اند.

او ادامه داد: با وجود چند غیبت، تیم از آمادگی بالایی برای این مسابقه برخوردار است. ما به قدرت تیم زاخو آگاه هستیم؛ این تیم بازیکنان خوبی دارد و یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ محسوب می‌شود. انگیزه زیادی برای این بازی داریم و تلاش می‌کنیم نمایش خوبی داشته باشیم و برای پیروزی و خوشحال کردن هواداران الطلبه به میدان برویم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.