یک قصابی متخلف در خرم‌آباد پلمب شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 11:59
خرم‌آباد - یک واحد صنفی قصابی متخلف در شهر خرم‌آباد پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان، اعلام کرد: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان از انتقال یک لاشه فاسد گاو از شهرستان هم‌جوار به یک واحد صنفی قصابی در خرم‌آباد مطلع شدند.

در پی انجام اقدامات قانونی و حضور کارشناسان شبکه دامپزشکی، لاشه فاسد به‌منظور معدوم‌سازی جمع‌آوری و واحد صنفی مربوطه نیز ضمن پلمب فرد متخلف نیز با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

پلیس لرستان ضمن تأکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان، فرصت‌طلبان و تهدیدکنندگان سلامت عمومی، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.