دعوت دومیدانی‌کاران جوان چهارمحالی به مسابقات انتخابی تیم ملی

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 11:37
شهرکرد- فدراسیون دو و میدانی کشور از چهار دومیدانی‌کار چهارمحال و بختیاری برای حضور در مسابقات رکوردگیری جهت انتخاب تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون دو و میدانی کشور از چهار دومیدانی‌کار استان چهارمحال و بختیاری جهت حضور در مسابقات رکوردگیری جهت انتخاب تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا (هنگ کنگ ۲۰۲۶) دعوت کرده است.

ورزشکاران جوان استان عبارت از حامد نفر، علیرضا صمیمی، حسین داوری و محمد علیدوستی هستند.

این مسابقات در روز جمعه ۲۸ فروردین به میزبانی استان فارس شهر شیراز برگزار می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.