برگ‌های برنده تهران بیشتر از واشنگتن است

شمال نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 09:15
مذاکره کننده سابق وزارت خارجه آمریکا به دست برتر ایران در مذاکرات با واشنگتن اذعان کرد.
برگ‌های برنده تهران بیشتر از واشنگتن است

به گزارش شمال نیوز، المیادین، آرون دیوید میلر مذاکره کننده سابق وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد: ایرانی ها برگ های برنده بیشتری نسبت به آمریکایی ها دارند.

 

وی اضافه کرد: ایرانی ها عجله ای برای دستیابی به توافق ندارند.

 

پیشتر نیز اندی کیم سناتور آمریکایی تاکید کرد: آیا جی دی ونس فکر می کرد می تواند دهه ها اختلاف با ایران را طی یک روز حل کند؟

 

وی اضافه کرد: در حالی که ایران در بالاترین سطح در مذاکرات با آمریکا حاضر شد به نظر می رسید که ونس در حال عقب نشینی است.

 

کیم تصریح کرد: نظامیان آمریکایی که در معرض خطر هستند و شهروندانی که از افزایش قیمت رنج می برند مستحق مذاکرات جدی هستند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.